Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SGK geoMarket

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino SGK geoMarket (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja društvo Slovenski Geocaching klub, Taborska c. 13, 100 Ljubljana (matična številka: 4041984000, davčna številka: 90177312). Društvo Slovenski Geocaching klub (v nadaljevanju tudi društvo ali prodajalec) je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.

Vrste uporabnikov

Nakup vseh artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino na spletišču trgovina.geocacher.si

Dostopnost informacij

Društvo se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovilo naslednje informacije:

  1. podatke o društvu (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  3. bistvene lastnosti artiklov,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je načeloma dostopen v razumnem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. jasno in nedvoumno določene cene ter razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine SGK geoMarket na spletišču trgovina.geocacher.si ažurira.

Cene v spletni trgovini so prikazane kot cene, ki jih oblikuje društvo in veljajo za nakup v spletni trgovini SGK geoMarket na spletišču trgovina.geocacher.si.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini na spletišču trgovina.geocacher.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina društva kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo v spletni trgovini). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku društva.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilo na TRR društva

Izdaja računa

Društvo ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine SGK geoMarket na spletišču trgovina.geocacher.si. Društvo ni zavezanec za DDV, zato tega davka ne obračunava.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub največjim naporom za zagotavljanje ažurnih in točnih podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode in podobno se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

Postopek obveščanja o nakupu

Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Društvo naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Društvo lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje sporočilo po e-pošti. Pri dobavi artiklov, ki jih društvo nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezano na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem mu lahko ta dobavitelj dostavi artikel. Po e-pošti društvo kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči društvu, ki bo artikel odstranilo iz naročila. Društvo ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih društvo nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Društvo v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-naslov shop@geocacher.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe v spletni trgovini SGK geoMarket na spletišču trgovina.geocacher.si ni mogoč. Pravne osebe se glede možnosti nakupa obrnejo neposredno na društvo na naslov shop@geocacher.si.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca shop@geocacher.si.

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Slovenski Geocaching klub, Taborska c. 13, 1000 Ljubljana. Po dogovoru s prodajalcem ga lahko vrne tudi osebno.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, če je kupec že odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov TRR. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Stvarna napaka je, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju prodajalcu in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v društvu pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni upravičen do povračila kupnine.

Dostava

Pošiljke pošiljamo po Pošti Slovenije. Društvo lahko izbere drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnilo bolj učinkovito. 

Varnost

Društvo uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

O varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani Politiko zasebnosti.

Komunikacija

Društvo bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Društvo ne pošilja oglasnih sporočil.

Omejitev odgovornosti

Društvo se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da društvo ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo društvo kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Društvo ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih društvo v primeru vednosti ne bi potrdilo oziroma sklenilo pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Društvo  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Društvo se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem poveče po elektronski pošti na shop@geocacher.si. Pritožba se odda na isti e-naslov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Društvo se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si društvo prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Košarica

0

Košarica je prazna.